[Media] Geschreven door Johannes op 2007-11-30 08:13:17

Aanschouw Hyrule Temple in Brawl!

Het grootste level uit Melee zal terugkeren in Brawl. Tevens een mix van de muziek van het Hyrule level! Net zoals in Super Smash Bros. Melee enkele levels zaten uit diens voorganger op de Nintendo 64, zo zal ook in het nieuwste deel op de Wii, Brawl, ook enkele levels uit de GameCube versie, Melee, zitten. Of hiermee ook betekent dat de N64 levels zeker niet in Brawl komen blijft nog even afwachten. Sakurai toont in ieder geval the Temple, een groot en goed level. Het zal zoveel mogelijk zijn oorspronkelijke elementen bevatten, maar net als in nog de te aankondigen andere retro levels, kan er een heel kleine wijziging zijn doorgevoerd. De muziek zal ook identiek zijn al heeft men ook nieuwere tracks ontwikkeld. Bekijk het geheel hieronder!

Melee Stages
First, take a look...
[url=http://www.wiids.nl/files/SSBB_Melee_Hyrule_Temple_001.jpg target=_blanc][img]http://www.wiids.nl/files/SSBB_Melee_Hyrule_Temple_001.jpg border=0 height=315 width=400][/img][/url] Could this be... [url=http://www.wiids.nl/files/SSBB_Melee_Hyrule_Temple_002.jpg target=_blanc][img]http://www.wiids.nl/files/SSBB_Melee_Hyrule_Temple_002.jpg border=0 height=315 width=400][/img][/url] ...the Temple?!
This is the Temple stage from the last instalment, Super Smash Bros. Melee. I think that based on my updates so far, you probably understand that we’ve created plenty of stages. But we wanted to do more, so we’ve brought back a number of stages that appeared in the last game.
[url=http://www.wiids.nl/files/SSBB_Melee_Hyrule_Temple_003.jpg target=_blanc][img]http://www.wiids.nl/files/SSBB_Melee_Hyrule_Temple_003.jpg border=0 height=315 width=400][/img][/url] It’s...big... [url=http://www.wiids.nl/files/SSBB_Melee_Hyrule_Temple_004.jpg target=_blanc][img]http://www.wiids.nl/files/SSBB_Melee_Hyrule_Temple_004.jpg border=0 height=315 width=400][/img][/url] It’s perfect for those who like pursuit.
We’ve tried to create an exact replica, but there may be a few areas that differ from the last game. I hope you understand. In general, the Melee stages have the same background music as in the last game, but we’ve also prepared some tracks like this.
"Zelda II: Adventure of Link: Great Temple/Temple" (0:54)
Composition Supervisor: Akito Nakatsuka Arrangement Supervisor: Shogo Sakai

Gekoppelde games

Super Smash Bros. Brawl (Wii)